Listen to Music

Prohledat tento blog

neděle 29. prosince 2013

Circus

Silvestrovské nehtíky (Fotila jsem velmi na rychlo, nejsou upravené, ale alespoň pro představu :) )

 Perličky Essence Efect Nails

 Lak na nehty třpytkový, Essence Nail Art



Podkladový a povrchový lak. Používám je vždy. Podkladový zabrání barvě proniknout do nehtových destiček a povrchový dodá lesk :) Obojí opět od Essence, cenově kolem 50 Kč


 O ZNAČCE ESSENCE: 
                                            Essence nabízí největší výběr, co se týče tvoření nehtů. V jejich stojánků najdeme od překrásných barev laků až po různé zdobící prostředky. 
 Tato značka se dá v mém městě sehnat pouze v jedné drogerii, kde věčně mají inventuru nebo dovolenou, takže když otevřeno, nikdy neodejdu s prázdnou. 
 Ke kvalitě jejich laků. S podkladovými a povrchovými jsem velmi spokojena. Co se týče barev, není to až tak pozitivní. Nabízí sice celou škálu barev, pro které mm slabost, avšak lak je velmi tekutý a se štětečkem se mi špatně pracuje. Snad ještě nikdy se nestalo, aby barva neskončila někde jinde než na nehtu. 
 Ke značce Essence zamířím, když si chci ozdobit nehty, vždy seženu to, co potřebuji.

O NEHTECH:
 
                          Co se týče kamínků, na pravé ruce mi opadaly během hodiny. Musela jsem si je udělat znova, abych je měla na silvestrovskou párty. U třpytků jsem měla opačný problém, protože nešly dolů :D 
                              

Žádné komentáře:

Okomentovat