Listen to Music

Prohledat tento blog

sobota 18. ledna 2014

Papírový potisk Essence

 Před Vánocemi jsem si koupila papírový potisk Essence a to rovnou všechny tři druhy. Byla jsem z toho naprosto nadšená.
Pojďme se podívat, jak to dopadlo.

Poprvé se mi to neotisklo vůbec a ještě mi to strhlo bílý lak pod tím. Řekla jsem si OK. Třeba to vyjde příště.

Podruhé. Dopadlo to stejně. Nehty jsem nalakovala bílou již den předem, ale stejně to nemohlo. Potisk na nehtech nezůstal.

Potřetí jsem si koupila bílý lak Essence s tím, že to třeba konečně půjde. Šeredně jsem se spletla. Opět to nešlo.

Vyzkoušela jsem všechno. Podotýkám, že jsem měla speciální roztok Essence Paper Print. K tomu jsem vyzkoušela i Alpu nebo 53% slivovici.

A jaká je Vaše zkušenost? Otevírám diskuzi :)

4 komentáře:

  1. Má zkušenost je taková, že se jedna o šmejd. Koupila jsem si to a vůbec to nešlo. Jsem zklamaná, tohle fakt neměli dávat do prodeje.....můj názor. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už na to psala stížnost :D Je to na nic. Nechápu, jak se to někomu může obtisknout (viz. video z Youtube)

      Vymazat
  2. Dobře ty ;-) to mě nenapadlo! Kamarádka to taky zkoušela,dokonce to macela do vodky a vůbec se to neobtisklo :-\

    OdpovědětVymazat