Listen to Music

Prohledat tento blog

sobota 27. června 2015

FoodManic IX.

Tak se ozývám po delší době. Byla jsem trochu mimo internetový svět,a le teď mám prázdniny a mohu vše vynahradit :)
Napadlo mě, že si udělám druhý blog o zdravém životním stylu, ať to stále nepatlám sem a tohle bude čistě jenom blog pro kosmetické věci :)
No, ale co je u mě nového?
Vynechávám přílohy k večeři. Proč? Zkrátka mi to tak sedí líp. "Cukruju" spíše dopoledne a raději si dopřeji větší porci vloček ráno a na večeři už jen zeleninu :) Maximálně šmakounovy nudle nebo večrní chlebík :)
Rozhodla jsem se navýšit příjem. A to z důvodu, že váha klesá, než stoupá a to, že jím jen a někdy pod svůj bazál je hodně trochu špatné.
Zařadila jsem více tuků. V podobě ořechů na úkor těch "špatných" živočišných. Už mám objednaná ořechová máslíčka :3
Co se cvičení týče, zařadila jsem více rest day. Většinou si dávám 3x-4x týdne full body workout podle Jillian No More Trouble Zones, nebo kombinuji různá videa a nebo prostě fitko to zachrání :D Zbytek dní jezdím na kole, procházky apod. :)
Už se začíná rýsovat 6pack! Za což jsem neskutečně šťastná a hned jak jsem ho po tréninku viděla v zrcadle, volala jsem kamarádovi, jak je na tom on (sázka) :D
Jahůdky, jogurt, mandlové máslo a javorový sirup :3




Pečená ovesná s PB a banánem

Krůtí kostky na kari s polentou

Ďobáčky s rýží

Tvaroh s lesním ovocem





Kuře s tarhoňou



Celozrnná houska, šunka, vejce






Květákové placičky a domácí žitný chlebík

Vločky s kefírem, banánem a mandlovým máslíčkem

Mango, tvaroh, ovesná kaše

Treska s bulgurem

Štíhlé nudle se šunkou a sýrem

Bulgur se šmakounem a rajčaty

Meloun, jogurt, vločky :3

Fazolové brownies

Ovesná s tvarohem a mandlovým máslem, meloun

Fazolové brownies s tvarohem

Grahamové špagety s tuňákem, olivami a rajčátky

Mug cake z PB, bílky a kakaa

Ovesná kaše s tvarohem a banánem a mandlovým (myslím :D)

Jahůdky pod jogurtem :D Banán a vločky

štíhlé nudle se šunkou, sýrem, hráškem

"Mac and Cheese" štíhlé nudle, cottage, eidam, kokosové mléko, bazalka

Lívanečky pdole Cassey Ho :3

Véče, zeleninový salát s fazolemi a vejcem

Žádné komentáře:

Okomentovat