Listen to Music

Prohledat tento blog

neděle 13. září 2015

Comeback

Zdravím všechny! Nevím, jestli tady ještě někdy někdo zavítá, ale i tak to zkusím :)

Zmizela jsem rychle, nečekaně, neplánovaně a bez vysvětlení. Proč jsem to udělala vám bohužel říct nemůžu. Bude stačit jen to, že jsem měla (mám) určitý problém, který mě připravil o 8 měsíců života, spoustu přátel a zážitků. Nemohu s klidem říci že je to za mnou, ale je to lepší...mnohem lepší. Blog začínám brát jako takovou terapii.

Nastaly změny ve škole, přistoupili k nám noví spolužáci a škola bude těžší. Budu se snažit přispívat často a vymýšlet články a pravidelně si lakovat nehty :D O tom tohle celé je.

Co tady už asi nenajdete jsou kosmetické tipy. Zmíněný problém mi donesl dosti problémů s pletí, vlasy  a bohužel i nehty. Nemohu se teď vůbec malovat a musím nosit brýle kvůli ekzému kolem očí.

Co máte očekávat? Nehtové inspirace, recenze, TAGY, články z mého života, občas nějaký ten healthy lifestyle a v podstatě to co předtím :)

Tak jo, budu se těšit a doufám, že se všichni mí čtenáři vrátí ! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat