Listen to Music

Prohledat tento blog

neděle 13. září 2015

Fire Under My Feet

Podzim je moje nejoblíbenější roční období a i když máme ještě pořád léto, já už chytám tu správnou náladu :)
No a co se děje na podzim? Zvířátka se chystají na zimní spánek. A mezi ta pící zvířátka patří i medvěd. Já mu dala šanci se ještě před ulehnutím ukázat světu :D
Tyhle krásné nálepky s medvídky mám od tety z Anglie a myslím, že je koupila v Primarku. Jako podklad jsem použila vínově červený lak od essence - 175 be berry now! Miluju tuhle barvu. No a aby to vypadalo zajímavě a zahalilo nás to do podzimní ranní mlhy, zvolila jsem zmatňující lak od Flormaru. 
Kráné nehtíky, které mi vždy spraví náladu :)






2 komentáře:

  1. tak ten zmatňující lak musím mít, vypadá to božsky!
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat