Listen to Music

Prohledat tento blog

úterý 22. září 2015

Let There Be Rock

Už na mě pomalu začíná padat podzimní nálada. Ano, ikdyž ještě minulý týden bylo 30 stupňů, dneska ráno byla mlha a já dýchala kouř :D
Nehty jsem vyfotila za 5 minut 12m jelikož už teď se mi začaly loupat a vypadají fakt...plesnivě? :D
No, tyhle nehty jsou také podzimní. Použila jsem tři laky od essence: 160 deep sea, baby, 118 little miss sunrise a 175 be berry now! 
Udělala jsem s nimi lehké ombre :)
No, tak já se jdu šrotit matiku -_-








5 komentářů:

  1. Jeee, vypadá to moc hezky! Chystám se už dlouho zkusit si ombre, ale jsem levá, takže to raději pořád odkládám. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to mi povídej, nejlepší je zkusit ombre se světlými laky, tmavých se nezbavíš :D

      Vymazat
  2. laky od essence mám moc ráda :) a ombre se ti povedlo :)

    Lovies 47

    OdpovědětVymazat
  3. Super! Já to ombré na nehtech nikdy nemám schopnosti udělat:D Jsem matla, asi:D

    fitnesslamka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat