Listen to Music

Prohledat tento blog

čtvrtek 17. září 2015

Homeless

Po dlouhé době jsem si zakoupila nový lak a chtěla jsem vyzkoušet ty "nové" od essence s gelovým efektem. Volba padla na růžovou 09 lucky. 
Co se týče efektu...barva je opravdu krásně lesklá a i odstín je na 1*.  Když budeme mluvit o kvalitě...no, lak je dosti tekutý, musela jsem dát tři vrstvy a po první ruční práci se špičky oloupaly. Každé plus má své mínus.
A co vy? Už jste tyto laky zkoušeli? Jaký odstín a jak jste spokojeni ? :)



 

13 komentářů:

  1. Tyhle laky jsou celkem dobré, mám ráda ten burgundy, odstínově je jako jeden od OPI :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, ten je super! Celkově je tahle kolekce pěkná :)

      Vymazat
  2. Odstín je moc pěkný, mám ráda růžovou barvu. Tyhle laky jsem ještě nezkoušela.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. přesně tenhle odstín mám a MILUJU ho, jen mi na nehtech nevydrží déle, než den :/
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem "ráda" že jenom já nemám tennhle problém :D

      Vymazat
  4. Od essence mám snad jen jeden lak :D A je pravda, že se rychle ošoupe :(

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já je ještě nezkoušela a ani mě to moc neláká... Laky od Essence moc nemusím.

    Unboxing | Keep Calm... I'm the winner

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají ale krásné odstíny :) *Beat (nepřhlášená na mobilu :D)

      Vymazat
  6. Tohle je nádherný odstín! Hrozně ráda bych si pro něj skočila do drogerky, ale 90 % laků co mám doma jsou růžové, takže se musím už dívat po jiných.. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat