Listen to Music

Prohledat tento blog

úterý 27. října 2015

TNT

Miss Sporty přichází s třemi novými laky v matném tónu. První z nich už jsem představila ZDE . Dlouho jsem rozmýšlela, jestli vyzkoušet i tenhle růžový Check Matte 02 a nakonec jsem si to odsouhlasila. Poměrně dobrá cena, peněženka jen tiše kníkla a barva to úžasná.
Co se kvality týče...nemá moc dobrou výdrž, opravdu za chvilku jsem měla špičky dole. Schne =poměrně rychle a matný efekt je skvělý :)  Štěteček je poměrně velký, nabere hodně barvy a pokryje velkou plochu.
Není to zrovna podzimní barva, volila bych ji spíše na zimu či podzim.
A co vy? Zkoušeli jste už matné laky od Miss Sporty?
P.S. Skvělá recenze u Peti na blogu :)






4 komentáře:

  1. Krásný matný efekt, na podzim super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný matný efekt, na podzim super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Matné laky mám moc ráda, tento odstín je krásný :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  4. Matné laky miluji a jsem ráda, že s tímto MS konečně přišli! Čekala jsem na to dlouho :D

    Narozeninová giveaway :)

    OdpovědětVymazat