Listen to Music

Prohledat tento blog

středa 28. října 2015

What´s Up

Tak se ozývám znovu. Určitě jste si všimli, že mám dvě období: kdy přidávám co můžu a kdy nepřidám nic :D Nu, tak už to chodí.
Taky se vám určitě zdá, že v polsední době používám jen laky od Miss Sporty. To je pravda. Miss Sporty totiž nabízí širokou škálu barev a většinou u nich seženu vždy odstín, jaký chci.
Co ovšem nemůžu sehnat je taková ta zašla fialová. Je to barva, která je IN pro tenle podzim. Něco podobného jsem našla při prohrabování starými kousky. Prvně jsem tenhle lak chtěla vyřadit a poslat dál, ale teď se hodí. Mám ho už nějaký čas, cca 3 roky a měla jsem ho snad jednou. Bohužel, v drogeriích jsem ho už dlouho neviděla. Je to číslo 495. Představovala bych si ještě něco více do šeda, ale i tak je to moc pěkná barvička :)





2 komentáře: