Listen to Music

Prohledat tento blog

úterý 17. listopadu 2015

Our House

Krásný sváteční volný den! A když ej teda volný, tak mám konečně čas přidat něco nového vůbec jsem ho neměla včera, předevčírem a předpředevčírem :D 
Včera jsem al esvůj den obětovala nákupům a pochůzkám po městě aneb úřadování je moje hobby  Náhodou jsem šla do DMka (opravdu náhodou), chodím tam často, jelikož si tam kupuju žvýkačky :D Vždycky tam jenom vletím, popadnu žvýky a zase běžím ven. Včera mi to už ale bylo trapné a řekla jsem si, že se projdu až dozadu. Už už jsem odcházela, když najednou to vidím...NOVÉ LAKY OD DERMACOLU! A JSOU NAPROSTO ÚÚÚÚÚÚÚŽŽÁÁÁÁÁÁÁASSSSSNÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!
Takže jsem další půl hodinu přemýšlela, jaký odstín si vezmu a vyhrál 19 PETROL STARDUST . 
Nádherná zelená třpytivá barvička, jako stvořená pro Vánoce.
Lak krásně kryje ve 2-3 vrstvách. Za mě rozhodně TOP!
A co vy? Už nějaký lak od Dermacolu máte a líbí se Vám nová třpytivá kolekce? :)

Jen se omlouvám za kvalitu, holt to počasí no :/










7 komentářů:

  1. Já mám momentálně nalakovaný odstín 12 a je úplně boží, na nehtech vypadá jako tekuté Vánoce.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Ach tak ten je krásný!!! Zrovna dneska jsem zjistila, že nemám žádný zelený lak! A to jsem myslela, že už mám všechny barvičky. No co by to bylo za vánoce bez zeleného laku. A zrovna zítra mě rodina vyslala do DM, ale že mám koupit jen toaleťáky a tablety do myčky :( A teď najdu tvůj článek. Tento lak si určitě koupím (tajně). :))) Mám laky dermacol ráda, ani jsem netušila, že mají nové.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky většina úlovků vzniká náhodou nebo cíleným nákupem něčeho potřebného :D
      100% si ho kup! Spousta lidí mi ho chválí, takže to určitě nebude krok vedle :)

      Vymazat
  3. No ten je krásný!:-) Fakt úplně Vánoční :-)

    fitnesslamka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat