Listen to Music

Prohledat tento blog

sobota 28. listopadu 2015

Stone Cold

Krásné dobré ráno! Já už jsem tedy vzhůru pěkně dlouho, ale koukala jsem na seriály  pilně se učila.
Rodiče odjeli na víkend pryč, takže jsem se ségrou sama doma a hospodaření je na mě :D
Zítra večer odjíždím do Švýcarska na pět dní. Moc se mi tam nechce, ale plánuji udělat report a beru foták, takže se máte na co těšit :)
Ale teď už k nehtům. Proč jsem nepřidala článek dříve a chodím se stejným lakem už týden? Protože světlo. Jo...nedává to smysl :D Ale ráno odcházím za tmy a přicházím domů za ještě větší tmy a nehty není kdy vyfotit. A když se mi včera naskytla příležitost přes den, bylo zataženo, takže tak nějak omluvte kvalitku.
No...tenhle lak je od Loreal Metalic Effect. Ráda bych řekla, že je kvalitní, že kvalita odpovídá ceně, ale není to tak. Sice rychle schne, ale to je tak všechno. Každý den jsem musela nanášet novou vrstvu! Vážně! Nekecám! Za půl hodiny od nalakování jsem měla špičky pryč a to je prosím drahý jak blázen!
Za mě velké ne. Barva pěkná, lahvička pěkná a tím to končí. Miss Sporty je oproti němu lepší.









 

5 komentářů:

  1. mne loreal laky drzia vyborne, kazdemu drzi nieco ine :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, mně taky ten jeden co jsem od nich měla seděl, ale tohle zkrátka ee :D

      Vymazat
  2. Vypadá to krásně, má super tvar nehtů. Škoda, že má takovou mini výdrž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nehty bývaly dlouhé, teď je musím stříhat kvůli psaní všemi deseti :/ Ale děkuji :)

      Vymazat
  3. Hezký odstín. Ať se ti ve Švýcarsku líbí.

    OdpovědětVymazat